27 kwi 2013

Cytrynowy deser a'la tiramisu

Uwielbiam wszystko co cytrynowe i kremowe, postanowiłam połączyć te dwa smaki w jednym deserze. Ostatnio robiłam tiramisu i pomyślałam, że tym razem znów dogodzę naszym podniebieniom i zrobię deser z kremowego serka mascarpone o smaku cytrynowym. Wiem, że powstają różne wariacje z tiramisu, więc tym razem zamieszczam swoją. Nawet specjalnie kupiłam niewoskowane cytryny, by móc cieszyć się naturalnym aromatem skórki cytrynowej. Nie użyłam biszkoptów, ale herbatników, a serek mascarpone połączyłam dodatkowo z jogurtem greckim. Deser wyszedł pysznie, niestety zniknął błyskawicznie.

Składniki:
2 serki mascarpone
1 duży jogurt grecki
4 żółtka
2 opakowania herbatników
cukier waniliowy
skórka otarta z 2 cytryn
4 łyżeczki cukru
kilka kropli esencji cytrynowej





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz