3 cze 2014

Drożdżówka z truskawkami


Tym razem drożdżówka w odsłonie truskawkowej. W końcu mamy sezon na truskawki, więc wypieków z nimi nie może u mnie zabraknąć. Wypróbowałam drożdżówkę mojej mamy, którą ostatnio testowałam z rabarbarem. Dziś w kolejnej odsłonie. Oczywiście, jak to ciasto drożdżowe najlepiej smakowało mi na ciepło, ale na drugi dzień do porannej kawki też smakuje nieźle.
Przepis znajdziecie w moim blogu, jedynie zamiast rabarbaru dodałam truskawek i zmodyfikowałam wypiek o jedną warstwę mniej.


Zamiast z całej porcji, zrobiłam ciasto z połowy i dlatego też wyszły mi dwie warstwy, które przełożyłam pomiędzy świeżymi truskawkami. Po upieczeniu posypałam drożdżówkę cukrem pudrem. Smacznego.




Milion smaków truskawek

1 komentarz:

  1. Pycha !!, też muszę zrobić z truskawkami, polecam również paluchy serowe (wg,kuchni lidla,), pyszne drożdżóweczki :)

    OdpowiedzUsuń