12 cze 2013

Lekki serniczek na zimno

Małe co nieco na pochmurne popołudnie. Mało pracy dużo przyjemności.

Składniki:
1 opakowanie biszkoptów (podłużnych)
400 gram serka homogenizowanego naturalnego(1 duże opakowanie lub 2 małe)
2 galaretki ( u mnie truskawkowa do serka i cytrynowa na wierzchu)

1 galaretkę należy zalać wrzątkiem i odczekać aż wystygnie. Po wystudzeniu wymieszać dokładnie z serkiem. Następnie w formie (u mnie 20 cm na 20 cm) ułożyć na dnie biszkopty, zalać mieszanką i wstawić do lodówki do stężenia. Przygotować drugą galaretkę i ostudzić. Moje biszkopty zostały całkiem zanurzone w masie serowej, ale i tak fajnie smakują.
Po stężeniu serowo-galaretkowej masy wylać na nią ostudzoną galaretkę i odstawić do stężenia. Nie było akurat w domu żadnych owoców, więc nie dodałam, ale miałam w zamyśle poukładać owoce zanim wyleje się galaretkę na sernik lub położyć je na serniczek przed samym podaniem. No cóż następnym razem będą na pewno, dziś serniczek bez owoców, ale za to bardzo lekki i smaczny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz