16 lut 2016

Ciastka BelVita test


Tym razem miałam możliwość wypróbowania pysznych śniadaniowych ciastek BelVita. 
Zazwyczaj jestem sceptycznie nastawiona do ciastek na śniadanie, chociaż sama lubię słodycze rzecz jasna.
Ciasteczka można skosztować w pięciu wersjach smakowych: musli z owocami, kakaowe,zboża i mleko, owoce leśne, orzeszki i miód. Wszystkie smakują doskonale. Nie tylko ja się nimi zachwyciłam, ale przede wszystkim smakują dzieciakom. Wrzucałam codziennie paczuszkę herbatników BelVita córce do plecaka na drugie śniadanie. Była zachwycona.



Ciastka śniadaniowe - tak można mówić o nich są sporym źródłem energii na początek dnia, na pepwno poprawiają nastrój i chętnie sięgam po nie o każdej porze dnia, nie tylko na śniadanie.
Dodatkowo są kruchutkie, małe i oczywiście smaczne.
W dużym kartonowym pudełku mieści się 6 mniejszych opakowań ciastek, a każde zawiera 4 sztuki.
Myślę, że w sam raz na słodką przekąskę.
Mnie osobiście urzekły ciastka o smaku kakaowym oraz z musli, bo zawierają skórkę pomarańczową, którą uwielbiam.
Polecam słodkie śniadanie i dzieciom i dorosłym i sama na pewno nieraz zakupię herbatniki BelVita.



1 komentarz:

  1. Sama miałam ochotę na testowanie, ale nie dostałam się do kampanii. Kupiłam jednak ostatnio w promocji ciasteczka BelVita za około 4,60 zł spore opakowanie i muszę przyznać że smakowały nie tylko mi ale i dzieciom - zresztą co im nie smakuje :-) Polecam bo są smaczne i dają energię o poranku

    OdpowiedzUsuń